Friday, May 9, 2014

Apa dah jadi ni....






As salam

Salam jumaat buat semua....Lama saya termengu....tak tahu nak menutur kata atau menyusun ayat untuk memulakan bicara bisu ni. Kadang kala rasa terasa ingin mengikuti  jejak my lovely sis Q... yang telah mengundurkan diri dari arena blogging ni. Siyesss sedihhh bila dapat tahu dia dah bersara...She so good..so talented...tak Sempat nak menimba ilmu...Tapi saya hormati keputusannya...Kadang terpikir dari biarkan pondok ni terus sunyi sepi tak terurus....baik say good bye je...kannn. Tapi....tu la..banyak sangat tapi..banyak sangat perkara yang perlu di ambil kira. Kalau bagi alasan masa...rasanya naik nyampah plak you all kat ai...asik-asik masa jugak yang dipersalahkan. Tak pernah nak mengakui kesilapan sniri. Haiii tu la fitrahnya manusia...yang sememangnya cukup indah kejadian ciptaanNYA namun sering mencari alasan dalam hidup.

Seminggu dua ni  saya berkesempatan juga la jenjalan ke pondok pondok kegemaran...alhamdulillah ada yang masih aktif dan makin gojes pondoknya...dan tak kurang juga yang sepi macam saya...Hoyeee!!! hoyeee!!! Ini bermakna saya tak keseorangan la benonya bila sepi dari alam maya ni...kan..kannn
Ye laa...kadang kala apa yang berlaku tu tak berakhir seperti yang dirancang. Maka setiap orang ada agenda masing-masing..ada alasan masing-masing...yang pasti saya sentiasa doakan yang baik baik sahaja untuk uols...and siyessss winduuuuu sangat.Errr ada ke yang windu kat sayaaa???? Alaaa tak de ke...nak majukkk aaa camni. Alahaiii umur dah senja senja ni takyah la nak majuk majuk...buang karennn je.. Bak kata abang Jemm ada aku K??? Haaa amik kawwww




Sepanjang penyepian ( err ada ke word cenggini...xpe janji paham) saya kat pondok..saya menten dapat tempahan. Alhamdulillah...atas kesudian dan kepercayaan mereka mereka yang  sudi dan berani nak merasa sentuhan masakan saya..cewahhhh...ayatttt tak boleh blahhh kannn.Kepada yang saya tak sempat tu..mohon maaf banyak banyak. Kekangan masa menyebabkan saya tak mampu nak memenuhi permintaan anda. In sha Allah...pasti ada satu masa untuk kita..kannn.muahhh!




ok lahh...rasanya cukup la sebagai pembuka bicara. Semoga saya mampu untuk terus masuk sini lagi...berbicara tentang duniaku...dan
dunia anda juga...selamat berhujung minggu. Muahhh!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...