Sunday, April 29, 2012

Chocolate Cake Simple Order By Amy






Hullaweiii....tak sangka aii..ada owang berkenan dengan kek yang ai buat untuk besday Izzati. Seremmm jugak nak terima tempahan awex ni.....ye la takut anak anak komen sidappp sebab nak jaga hati ibu dia...pehtu ibu dia pun syiok sendiwi...tepek la gambo and kata kata indah anak2 kat dalam duniaku...ye la..anak puji mak mana tak kembang setaman kan..kan...Adehhh ni buat acik giegil ni..

Saya sahut cabaran tempahan ni demi nak buktikan anak anak saya tak bohong!!. Sebelum ni memang dia selalu menempah kek, kuih dan lauk pauk dari saya. Tapi kebanyakan tempahan yang saya terima dari dia adalah tempahan yang saya yakin dah memang kondifen nak buat.Alhamdulillah...good feedback dari Amy..dia cakap sangat sedap. Kek tu still lembut even letak kat darram peti'es..tak macam kek yang selalu dia beli kat kedai..kalau dah poton' belen kek tu mesti kerassss je...Phieww...lega  nyahhh!!

p/s..Thanks Amy send pic to Akak..giegil nyer pasal lupo den nak snap..faktor usia sungguh.Huhh!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...