Monday, March 5, 2012

Red Velvet Cup Cake : Order dari Sue






Terima kasih kepada Sue, Manager Production dari Pharmaniaga Lifesciene sudi menempah RVCC dari saya. Siyesss..acik giegil beb..terus terang..ni pestaim buat Red Velvet versen darram cawan tau..Selalu dok buat yang seketui beso tu...siap adun kek zasss tuang je adunan kek tu masuk dalam dua loyang beso dahhh bakar....Haaa amik ko Che Ann...gatai sanggup tu sape suwuh...duhhhh bukan gatai..tapi tak sampai hati bila owang peknen rekues samting...so jawab yess je la bila dia tanya..Pehtu giegil...padanmuka!!! Mujur talian hayat saya sokmo ada..hehe sapa lagi bukan atin Chah...I lap u aaa...



Buah ceri merah tu my boss bagi...so saya bagi la dia sebijik kek cawan ni...hehe baikkan saya...sebijik je...kedeksss betul...

Oh ya...lupa nak mention..sumber resepi saya menten dari Joy of Baking...walaupun pernah ada niat nak cuba resepi dari teman2 alam maya..tapi tak sempat nak gali kat dapur depa..next versen kot insyaAllah..andai masih diberi kesempatan dariNYA...

2 comments:

ummiaisyah said...

baguih la ca ni...sggup mmnuhipermintaan mak yung.! besor pahala...
ca...tiramisu ada lg k?

CA said...

Ummiaisyah...

Sbb pernah peknen..so tau la perasaan owang peknen..errr tiramisu..nanti ai buat lagi ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...