Thursday, August 11, 2011

Kenape Suka Citer Korea????






Salam...

Baca tajukss je u all pasti bole teka...konhirm aku bawu habis layan citer kowea aa..^__^. Amik kesempatan aa dah ABC ni..Alaa..tengok sikit je..tak habis pun satu episod sebab tiba2 rasa mcm tak beh plak tengok citer kowea ni bila ramboku  tanya 

" Ni citer yg hari tu ke citer baru ibu"  " Err citer baru"
" Ha...citer baru pulak...emmm..." Aku senyum2 manja menggoda demi nak mohon restu untuk terus melayan perasaan..

" Citer korea ni tak bole termula..memang sangkut lepas satu satu " Rambo membalas seperti paham renungan dan senyuman manjaku. Alahh tak jalan plak renungan makrifat aku kat rambo. Senyuman mengoda pun sikit tak menunjukkan restu telah diberi...terus rasa citer kowea ni tak seronottt... :((

Dulu masa sekolah amsa form 6 aku gemor sangat tengok citer cina yg tayang tiap petang pkl 6pm sampei pkl 7pm.Gilaaa...tak pernah miss. Sanggup pg umah jiran tu nak tengok sbb umah sewa xde tibi Sampai skang aku ingat hero kegemaran ku. Muka dia la..nama tak bewape nak ingat.Tak silap nama dia Leon Lai Meng kot.. Siap berangan kalo dapat boipren mcm tu alangkah indahnya...perghhh jiwang d karat toksah cakap.Memang angau tak sudah...

Dah kawin anak makin ramai makin suka citer kowea plak...Sebab...citer2 kowea ni memang syahdu syahdan wa cakap lu. Aku start terjebak  jadi peminat tegar citer kowea bermula dengan citer ni..tahun 2009


BFL... 

Bestt banget sebab hero remaja yg henskemmm...Memang meruntum jiwa beb. Citer ni Romantik yg kelakar.Masa tengok citer ni...aku sanggup pulun 2-3 pagi bawu titon. Sekali tengok zassss 2-3 episod aku layannnzzz. Masa tu aku layan kat cd je. Kak Zarina la suppliernya..Hubby dia wajin donlod..Apa lagi aku menumpang la...hehe.

Habis citer ni aku layan citer ni pulak...

YRB

Citer ni buat aku jatuhh cinta beb...memula jatuh cinta dengan jalan citer..pastu dengan heroin..pastu tragisss...aku jatuh cinta dengan hewo...Jang Geun Suk.. Bermula la pemburuan citer semua lakonan hewo ni...aku akan tonton. Syyy...jgn cakap kat ramboku yg aku siap ada koleksi gambo hewo ni...sakan beb.Antaranya



dan lagi...


Ni plak  JGS berlakon dalam pilem....aku tengok...

emmm cute je hewo tu sama cam baby yg dia dukung


Haaa....ni la antara sebab kenape aku suka citer kowea.... reason lain next episod aku citer..Cam dah ngantok lakss...kang terbabas tak bgn nak masak sahur aa...titon dulu zzzzz

Salam..muahhh!

2 comments:

MamaFaMi said...

Buat masa ni, lom sampai seru lagi nak tengok citer Korea yang baru. Takut tak leh stop... aduyai, kerja berderet nak buat.. oh tidak... tidak... katakan tidak pada citer korea... hahaha... ini tengah menguatkan semangat sendiri ye.. hahaha

CA said...

Salam perkenalan MamaFami

Thanks singgah blog saya. Betul bagai di ucap. jgn termula..dah mula ammpunzzz xleh nak stop..sadiss..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...