Sunday, July 3, 2011

Layan Imam Muda 2011- Versen Ulangan

Aku benonya tak pernah berkesempatan nak layan Imam muda ni. Musim satu sampei le musin kedua. Tapi thn ni kiwanya rejeki aku nak tengok...tewus final tu...Ya ampunzzz....syahdu..sangat syahdu...sejuk pewut ibu yg ngandungkan bakal iman muda ni.....

Bila keputusan memihak kepada Imam Hassan aku tetap hepi..sbb bg aku antara mereka tiada beza. Hanya rejeki memihak kepada Imam Hassan. Bila rancangan habis aku macam tak puas...wase nak tengok lagi...pehtu segella aa skodeng kan u-tiub.Hampehh xde plak versen final. xde sape plak yg wajin nak tepek kat u-tiub ni.Tapi kalo wancangan hiburan....emmm takyah ckp..bersepah deme2 tu tepek....berlumba lumba tu...alahaiii..aku terkenang2 plak pada kebolehan imam muda..

Nak dijadikan wejeki aku betul...mlm ni aku dpt plak tengok versen ulangan...Alhamdulillah...Allah mendengar permintaan aku.....Subhanallah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...