Wednesday, July 6, 2011

5 July... 13th Anniversary...Red Velvet Cake

Saje je amik soti date 5 July..bukan la taksub sgt nak selebrate...tapi dalam pada kata tak taksub..tiap tahun date ni kalo jatuh on working day konherm aku amik soti..Apa barranggg..kata tak taksub tapi siap buat kek tu.Eh tapi kek ni kek yg tengah grammerrr kat mesia tau....orang kata sedapppp sangat. si Nik awex kelate opismate aku tu sokmo dok citer kek ni sedap..siap gaya memek muka digayakan demi nak mengkhabo ke aku kek ni sedap. Well aku dah cuba buat la kek ni....oleh kewana aku dok pernoh makan hok kat kedai so aku tak tau la kek aku ni jadi ke tak jadi..maka pertama kali buat kek ni aku bawak la sikit kat opis..pergghhhh...bersungguh si Nik ni makan...siap komen kek aku 10x ganda sedap dawi kek hok dia makan kat Empire. Biar betul awex ni...ke saje nak amik ati sebab aku bwk kek...tapi semua ahli rumah No 1 Jalan Prima 7/6 pun dok komen ckp sedap..Maka dengan terpaksa aku terima la komen mereka yg kek aku sedap..

Jeng..jeng..sempena anniberseri aku yg ke 13 ni..maka aku rajinkan diri nak buat skali lagi..semangat beb sbb org dok puji sedappp...kali kedua buat kiwa dah mahir skit la...so cantikkk gitu keknya...yg memula dulu x sempat pun nak amik gambo..cepat je lico...Haa...meh aku tunjuk gambo kek aku..sure wamei yg terliur..dan yg paling aku suspek..wamei yg tak kan caya kek ni aku yg buat..


Nak kata senang..idak le senang..nak kata susah...idak le susah sgt...tapi utk mereka2 yg bawu pertama kali nak cuba...memang berbaloi...follow je wesepi tu...jgn derhaka utk pertama kali.kalo dah mahir...sapa ada kesah lu mau derhaka kat wesepi tu..tak jadi kalu lu tanggung sindrik..Next N3 aa aku citer detail RVC ni.Mata dah ngantuk la.esok nak keja..

Sebagai penutup cerita duniaku...Alhamdulillah.....tanpa sedar dah menjangkau 13 thn usia perkahwinanku. Suka duka tanggung bersama. Thanks my hubby..alwaz with me...alwaz luv me..muahhhh! I luv U 2..Thank you Allah...Thank you Allah.. isshhh  tetiba plak wase nak  nyanyi lagu Maher Zain tu... >_<

Salam....



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...