Thursday, May 13, 2010

Kunjungan Suprise...

Hari ni aku happy sangat sebab aku dikunjungi seorang teman kat tempat keja aku.Perrghhh gila...memang gila. Ingatkan dia main-main nak datang opis aku bila dia informed dalam mail.Tup-tup dah ada kat freescale.Call aku mintak direction.Terkejut aku...dah sampai area situ takkan aku nak suh dia balik plak. Apa kess.nampak sangat tak menghargai kawan...Tapi sian dia, kena tunggu 10 minit kot kat luar pagar baru aku boleh kuar dari kilang.

Hmm sape suh buat suprise kan...aku dok sibuk siapkan report nak hantar ke JTK.Kena siapkan jugak demi nak mengejar approval MD.MD nak biz trip ke Jepun...cehhh kilang dah nak totopss ada lagi biz trip...wayang betullll...Setel report then baru kuar jumpa dia...kik2..berasap member tunggu aku dalam keta cute dia tu...Kami just borak2 dalam keta then pusing pusing area Kelana Jaya.

Hoye..hoye time keja bole aku kuar jengjalan.Apa taknya, hari ni aku gunakan kuasa yg ada pada aku untuk bolos keluar dari kawasan kilang. Bila lagi nak guna...lepas ni tak boleh dah.Perkhidmatan aku pun akan tamat end of June.So blasah je..Aku jadi pemandu pelancong sekejap tadi.Ye la..dulu dia kata Kelana Jaya tu tempat mainan dia je...Tapi itu 7-8 tahun yang lalu.Skang dah jauh berbeza. Dia dok cari lagi gerai2 makan yang femes ngan nasi ayam bakar tu...Cess..mana ada beb. Aku pun tunjuk la skang dah ada Kelana Mall, apa ada kat dalam Kelana Mall tu ( walhal aku pun baru tahu apa yg menarik kat kelana Mall 2 bulan yang lepas...kik3).Aku tunjuk gak Brothers yang semakin mengembang kedai dia..tapi aku nak tukar bateri alarm kunci keta aku tak ada jual.Sebesar besar kedai tu...boleh tak ada grrr grrr hampeh tul.Sudahnya aku tukar kat kedai gambar je....sadisss

Kagum kawan aku ni tengok pembangunan area yang dulu kononnya kawasan permainan dia tu..Aku siap tunjuk Fendi Ikan bakar...tempat last week aku, Atoq,Jalak n MHI melantak ikan bakar...Kira aku cam pemandu pelancong gak la hari ni...konon2 macam aku ni arif sangat area situ.Kah..kah..Padahal last week amsa nak meting koperasi UUM...aku siap call kak Ina nak tau kat mana Noodless Station Kelana Mall.Sebelum tu siap tanya atoq..hampehh sesat barat atoq punyer direction...Tapi kawan punyer pasal, aku buat2 aku arif la kawasan tu.

Anyway aku harap kawan aku tu happy ngan layanan aku yang tak seberapa.Just bawa dia pusing2..Thanks kawan kerana sudi menziarahi aku...muah..muahhh.




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...